مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-08اقتصادي

96 درصد تعهد ایجاد اشتغال در سال جاری در کردستان محقق شد


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه 33 هزار و 600 نفر تعهد اشتغالزایی در سال جاری ایجاد شده است، گفت: در هشت ماهه سال جاری خوشبختانه 96 درصد آن تحقق یافته است.

- بختیار خلیقی در جلسه کارگروه حمایت از تولید استان کردستان، اظهار داشت: در کارگروه اشتغالزایی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان با 7 هزار و 200 نفر اشتغالزایی بیشترین سهم اشتغالزایی را در استان داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شفافیت کالا در چرخه تولید و توزیع اشاره کرد و افزود: رسالت سامانه جامع شفاف سازی و انجام بازرسی های نوین بر تولید و توزیع کالا در سطح کشور و به تبع آن استان ها است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: سامانه جامع یکی از مصوبات ستاد مرکزی قاچاق کالا و ارز است که توسط اداره صمت اجرا می شود و اظهار تولید، شناسه کالا و خرید و فروش آن باید در بستر سامانه باشد.

خلیقی یادآور شد: در زمینه شفایت کالا در بستر سامانه مشخص شده بحث موبایل 2 درصد بوده که در حال حاضر 52 درصد است و همچنین در بحث مواد معدنی هم که قبلا در بستر سامانه تخصصی بوده هم اکنون در سامانه جامع هم ثبت می شود.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان مواد معدنی که از کشور خارج شود را نداریم و در حال حاضر تاکید بر فرآوری معدنی داریم و در زنجیره تولید کالا باید ثبت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

96 درصد تعهد ایجاد اشتغال در سال جاری در کردستان محقق شد

96 درصد تعهد ایجاد اشتغال در سال جاری در کردستان محقق شد