مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-08اقتصادي

نخبگان جامعه کارگری استان حمایت می شوند/برگزاری جشنواره امتنان


مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای حمایت از کارگران نخبه در استان، نخبگان جامعه کارگری در قالب جشنواره امتنان حمایت می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید رضا واعظی زاده ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: سی و چهارمین جشنواره امتنان کارگران، گروه های کار نخبه و واحدهای نمونه در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

وی بیان داشت: نام نویسی در این جشنواره تا یکم آذرماه ادامه دارد و حمایت از نخبگان جامعه کارگری در قالب جشنواره امتنان، بستر ساز رشد، توسعه و رونق تولید است.

واعظی زاده تصریح کرد: از مهمترین اهداف این جشنواره، انگیزه بخشی، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان جامعه کار، اعتمادآفرینی و ترویج حاکمیت روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تلاش با توجه به مسائل جامعه و نیازها و انتظارات جامعه کارگری است.

وی اظهار داشت: ارائه شیوه های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره وری، اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فناوری، افزایش بهره وری و کیفیت نسبت به نمونه های داخلی و خارجی از شاخص های کارگران و گروه های کار و و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان جامعه کارگری استان حمایت می شوند/برگزاری جشنواره امتنان

نخبگان جامعه کارگری استان حمایت می شوند/برگزاری جشنواره امتنان