مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 14:252022-11-08اقتصادي

پرداخت وام 350 میلیونی با سود 4 درصد به چایکاران


رییس سازمان چای کشور با بیان اینکه برای احیا و به زراعی باغات چای هم تسهیلات سرمایه در گردش در نظر گرفته شده است گفت: در این قسمت به ازای هر هکتار تا 350 میلیون ریال با بازپرداخت چهارساله و نرخ سود چهار درصد قابل پرداخت است.

- حبیب جهانساز امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان با اشاره به پایان برداشت چای اظهار کرد: پایان برداشت و مهلت خرید تضمینی برگ سبز چای، فرآیند نام نویسی برای دریافت تسهیلات به زراعی باغات چای آغاز شده است.

  وی با بیان اینکه امسال موعد خرید برگ سبز چای، 10 روز تمدید شد، گفت: تا پایان دهم آبان ماه امسال، بالغ بر 116 هزار و 316 تن برگ سبز چای از چایکاران گیلان و مازندران خریداری شد.

  رییس سازمان چای کشور درباره نوع برگ سبز خریداری شده بیان کرد: 59 درصد از برگ سبز خریداری شده از چایکاران درجه یک و 49ونیم درصد هم برگ سبز درجه 2 بوده است.

  جهانساز در پاسخ به این پرسش که تاکنون چه مقدار از مطالبات چایکاران پرداخت شده است، افزود: کل ارزش برگ سبز خریداری شده امسال 949 میلیارد تومان بوده که از این میزان 86 درصد یعنی 776 میلیارد تومان آن به کشاورزان پرداخت شده است.

  وی از پرداخت بخشی دیگر از مطالبات چایکاران در تاریخ 17 آبان خبر داد و گفت: امسال سرمایه در گردش خوبی را برای چایکاران در نظر گرفتیم و به ازای هر هکتار، چهار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام 350 میلیونی با سود 4 درصد به چایکاران

پرداخت وام 350 میلیونی با سود 4 درصد به چایکاران