مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 14:102022-11-08سياسي

اغتشاشگران به دنبال مطالبه گری نیستند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: اغتشاشگران به دنبال مطالبه گری نیستند و می خواهند ایران را به سوریه ای دیگر تبدیل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی از طریق تبدیل مطالبات و خواسته های به حق مردم به اغتشاشات، اظهار کرد: راه حل مشکلات جامعه مطالبه گری صحیح و منطقی است.

نوری با بیان اینکه مطالبه گری حق همه مردم است، اضافه کرد: اما اینکه مطالبه خود را چگونه و با چه ادبیاتی مطرح کنند، مهم است که نباید مطالبه گری به اغتشاش تبدیل شود.

وی افزود: جوان متدین، بسیجی، حزب الهی و ایرانی موقعی که می خواهد مطالبه گری کند هدفش این است که مشکلاتی که وجود دارد با مطالبه‎ گری صحیح و منطقی او از بین برود.

حجت الاسلام والمسلمین نوری اضافه کرد: جوان ایرانی ما دنبال همان ایران قوی مورد نظر مقام معظم رهبری و آرمان شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و در نقشه دشمن بازی نمی کند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی، ادامه داد: تا امروز آنچه اثبات شده، این است که دشمنان تعداد بسیاری اسلحه گرم را از طریق مرزهای گوناگون وارد کشور کرده اند تا به آشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاشگران به دنبال مطالبه گری نیستند

اغتشاشگران به دنبال مطالبه گری نیستند