مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-08اجتماعي

300 مهارت فنی در مدارس استان بوشهر ارائه می شود


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: 300 مهارت فنی در استان بوشهر مورد تأیید آموزش و پرورش قرار گرفته و در مدارس استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمجید دراهکی ظهر سه شنبه در نشست با مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: فنی و حرفه ای در تلاش است با ارائه آموزش های فنی متناسب با نیاز بازار کار و ظرفیت های درونی دانش آموزان زمینه اشتغال را برای آینده آنها فراهم کند.

وی ادامه داد: در اجرای طرح ایران مهارت 500 مهارت در کل کشور تصویب شده است که از این شمار 300 مهارت فنی در استان بوشهر مورد تأیید آموزش و پرورش قرارگرفته و در مدارس استان اجرا می شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر بیان کرد: در این طرح 60 ساعت مهارت آموزی برای دانش آموزان متوسطه اول در نظر گرفته شده است و دانش آموزان می توانند با ادامه آموزش های تکمیلی گواهینامه فنی و حرفه ای را نیز دریافت کنند.

وی با بیان اینکه مهارت آموزی در نظام های آموزشی پیشرفته جایگاه ویژه ای دارد، افزود: برای پرورش نسلی کارآمد که بتواند آینده روشنی را برای کشور رقم زند، باید به فکر راه های افرایش مهارت افراد در فرآیند تعلیم و تربیت بود.

مهارت افزایی 810 دانش آموز دراهکی با اشاره به اینکه در نیمه نخست سال جاری 810 دانش آموز در استان بوشهر مهارت های فنی و حرفه ای را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 مهارت فنی در مدارس استان بوشهر ارائه می شود

300 مهارت فنی در مدارس استان بوشهر ارائه می شود