مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-08اقتصادي

ایجاد اشتغال برای بیش از 140 نفر در مؤسسات گردشگری اردبیل


معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با ایجاد واحدهای گردشگری در اردبیل زمینه اشتغال برای 146 نفر در این استان فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نگار سریع الاطلاق ظهر سه شنبه در بازدید از پروژه زیپ لاین مجموعه گردشگری شهر هیر اظهار کرد: توسعه گردشگری همواره به منزله عامل مؤثر در بهبود و توسعه اقتصادی جوامع مطرح بوده است.

وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی، تنوع بخشی به فرصت های اقتصادی، درآمدزایی و شکوفایی ملی و محلی از آثار مثبت توسعه گردشگری به شمار می آید، تصریح کرد: گردشگری همواره به منزله عامل کلیدی در توسعه اقتصادی مدنظر بوده و آمارها نشان می دهد در استان اردبیل با سرمایه گذاری در صنعت گردشگری، می توان به وضعیت مناسب و مطلوبی دست یافت.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از صدور 9 موافقت اصولی برای تأسیس مجتمع های گردشگری، واحدهای بوم گردی و سفره خانه سنتی خبر داد و گفت: این موافقت های اصولی زیرساخت های گردشگری در ماه جاری برای راه اندازی در شهرهای اردبیل، مشگین شهر، سرعین، خلخال و بیله سوار صادر شده است.

سریع الاطلاق افزود: صنعت گردشگری در رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال مؤثر بوده و ضروری است برای توسعه اشتغالزایی و ارزآوری برای کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال برای بیش از 140 نفر در مؤسسات گردشگری اردبیل

ایجاد اشتغال برای بیش از 140 نفر در مؤسسات گردشگری اردبیل