مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-08بين الملل

بحرینی‎ها در اعتراض به انتخابات فرمایشی به خیابان ها آمدند+ فیلم


مردم بحرین در تظاهراتی گسترده در منامه علیه انتخابات فرمایشی در این کشور که قرار است در روز 12 نوامبر برگزار شود، دست به اعتراض زده و خواستار تحریم آن شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رسانه های بحرینی، مردم بحرین در تظاهراتی گسترده در منامه علیه انتخابات فرمایشی در این کشور که قرار است در روز 12 نوامبر برگزار شود، دست به اعتراض زده و خواستار تحریم آن شدند.

اهالی شهرک های السنابس و سار در شرق شهر منامه پایتخت بحرین با آمدن به خیابان ها مخالفت خود را با این انتخابات فرمایشی ابراز کردند: تظاهرکنندگان همچنین با زندانیان سیاسی دربند زندان های رژیم آل خلیفه اعلام همبستگی کرده و تصاویری از آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین که در تبعید است و شیخ علی سلمان دبیرکل زندانی جمعیت وفاق ملی بدست گرفته بودند.

بر روی پلاکاردهای تظاهرکنندگان شعارهایی مرتبط با تحریم انتخابات نوشته شده بود.

گفتنی است منابع حقوق بشری در بحرین اخیراً از حذف 1000 نامزد از انتخابات بحرین به دلیل اعلام مخالفت با سیاست های رژیم آل خلیفه خبر داده بودند.

این در حالی است که با وجود محدودیت ها و تدابیر شدید امنیتی حکومت بحرین، اهالی مناطق مختلف این کشور تقریباً روزانه یا شبانه به خیابان ها می آیند و مخالفت خود را با سیاست های سرکوبگرانه حکومت بحرین اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحرینی‎ها در اعتراض به انتخابات فرمایشی به خیابان ها آمدند+ فیلم

بحرینی‎ها در اعتراض به انتخابات فرمایشی به خیابان ها آمدند+ فیلم