مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:402022-11-08اقتصادي

ادارات ایلام برای تکمیل زائر سرای ایلامیان در مشهد همکاری کنند


همه ادارات، تشکل ها و خیرین برای تکمیل زائر سرای ایلامیان در مشهد همکاری و مشارکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا روز سه شنبه در نشست هماهنگی برای تکمیل زائر سرای ایلامیان در مشهد، که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و مجموعه اعضاء در دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل صنعت و معدن و تجارت از ظرفیت مراکز تجاری، تولیدی و خدماتی برای تکمیل زائر سرای ایلامیان در مشهد استفاده کند.

وی در ادامه افزود: معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام نیز از ظرفیت دستگاه های دولتی برای تکمیل این پروژه استفاده کند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بر لزوم تسریع در تکمیل این پروژه بسیار مهم در شهر مشهد تاکید کرد و گفت: مشاور زیارتی استان از این زائر سرا بازدید کرده و گزارشی از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه ارائه دادند.

وی ادامه داد: همه فرمانداران در شهرستان ها نشست هایی در خصوص کمک به زائر سرای ایلامیان در مشهد برگزار کنند و نتایج این نشست ها را ارایه دهند.

استاندار ایلام از همه مدیران و افرادی که در ساخت این زائر سرای مشارکت کردند قدردانی کرد و گفت: این اقدام بسیار ارزشمند است و اگر چنانچه این زائر سرا تکمیل می شود می تواند منشأ خدمات فراوانی برای زوار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات ایلام برای تکمیل زائر سرای ایلامیان در مشهد همکاری کنند

ادارات ایلام برای تکمیل زائر سرای ایلامیان در مشهد همکاری کنند