مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:352022-11-08اقتصادي

رشد 90 درصدی بازرسی کانتینرها از مبادی توسط دستگاه های ایکس ری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از گمرک، «علیرضا مقدسی» گفت: اسکن و بازرسی کانتینر های وارداتی و ترانزیتی در هفت ماهه سال جاری توسط دستگاه های ایکس ری مستقر در گمرکات کشور 90 درصد افزایش یافت.

- علیرضا مقدسی گفت: اسکن و بازرسی کانتینر های وارداتی و ترانزیتی در هفت ماهه سال جاری توسط دستگاه های ایکس ری مستقر در گمرکات کشور 90 درصد افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از گمرک، علیرضا مقدسی گفت: اسکن و بازرسی کانتینر های وارداتی و ترانزیتی در هفت ماهه سال جاری توسط دستگاه های ایکس ری مستقر در گمرکات کشور 90 درصد افزایش یافت.

وی ادامه داد: با هدف تسهیل در تردد کانتینر های حامل کالا های وارداتی و ترانزیتی، گمرک ایران نسبت به بازرسی و اسکن کانتینر ها از طریق دستگاه های ایکس ری اقدام کرده است.

وی افزود: گمرکات اجرایی کشور با بهره گیری از مدیریت ریسک و سرعت بخشیدن به انجام تشریفات گمرکی، نسبت به تجهیز گمرکات کشور به تجهیزات کنترلی الکترونیکی اقدام کرده است که این امر باعث افزایش سرعت و دقت در عملیات گمرکی و تسهیل تردد کامیون های وارداتی و ترانزیتی از مبادی گمرکی می شود.

مقدسی گفت: در 7ماهه سال جاری تعداد 431 هزار و 773 اسکن توسط دستگاه های ایکس ری از کامیون های وارداتی و ترانزیتی انجام شده است که گمرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 90 درصدی بازرسی کانتینرها از مبادی توسط دستگاه های ایکس ری

رشد 90 درصدی بازرسی کانتینرها از مبادی توسط دستگاه های ایکس ری