مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:152022-11-08سياسي

یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در شهر قم/ حضور 90 ناشر با بیش از 6000 اثر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، نشست خبری یازدهمین دوره نمایشگاه ملی دفاع مقدس با حضور سردار ناظری مدیر اجرایی این نمایشگاه، سردار آزادی رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج و همچنین حسین صفریان  معاون اقتصاد و فرهنگ خانه کتاب .

- نمایشگاه ملی دفاع مقدس از 19 تا 27 آبان ماه در مجتمع امام خمینی (ره) شهر قم بعد از دو سال وقفه به دلیل کرونا برگزار می ‎شود.

سردار آزادی در نشست خبری عنوان کرد: پیش نیاز بین المللی شدن نهضت ترجمه است به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، نشست خبری یازدهمین دوره نمایشگاه ملی دفاع مقدس با حضور سردار ناظری مدیر اجرایی این نمایشگاه، سردار آزادی رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج و همچنین حسین صفریان  معاون اقتصاد و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

  نسبت آثار دفاع مقدس با کل آثار منتشر شده در سال گذشته 1.

3 درصد بوده است در این جلسه صفری با بیان اینکه کتابهای حوزه دفاع مقدس همواره از پر مخاطب ترین گونه های حوزه نشر بوده است، گفت:  بیشتر از این می توانستیم گنجینه دفاع مقدس را هم در حوزه سبک زندگی و هم در حوزه های دیگر به جهان بشناسانیم چرا در جهان همه به دنبال آثار ما در مورد جنگ، دفاع مقدس و مقاومت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در شهر قم/ حضور 90 ناشر با بیش از 6000 اثر

یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در شهر قم/ حضور 90 ناشر با بیش از 6000 اثر