مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-08اقتصادي

قیمت خرید حمایتی زعفران اعلام شد


معاون بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: قیمت خرید حمایتی هرکیلو زعفران بسته به نوع و کیفیت آن از کیلویی 25 میلیون تومان تا 41میلیون و 350 هزارتومان توسط شورای قیمت گذاری تعیین شده است.

- مرتضی معتمد در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه زعفران جزو کالاهای ویژه برای کشور است و این کالاها ارز آوری و اشتغالزایی خوبی برای کشور دارند، گفت:حدود 95 درصد زعفران دنیا را تولید می کنیم و به عنوان تامین کننده اصلی و عمده زعفران دنیا هستیم.

برهمین اساس کشور ما باید مرجع تعیین قیمت زعفران در دنیا باشد.

وی ادامه داد: برای اینکه این مرجعیت را به بروز و ظهور برسانیم با پیگیری هایی که نمایندگان مردم شهرستان های زعفران کار داشتند شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست های حمایتی محصولات کشاورزی مبادرت به تعیین قیمت خرید حمایتی برای زعفران کرد.

معاون بازرگانی سازمان تعاون روستایی اضافه کرد: زعفران نگین مرغوب ترین زعفرانی است که تولید می شود و قیمت خرید حمایتی هرکیلو از این زعفران 41 میلیون و 350هزارتومان تعیین شده است.

همچنین زعفران شبه نگین 33 میلیون تومان، پوشال مرغوب کیلویی 32 میلیون تومان، پوشال معمولی 31 میلیون تومان و دسته پیچ نیز 25 میلیون تومان توسط شورای قیمت گذاری تعیین قیمت شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت خرید حمایتی زعفران اعلام شد

قیمت خرید حمایتی زعفران اعلام شد