مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-08حوادث

دستگیری عامل تیراندازی در لاهیجان


فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری عامل تیراندازی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

- سرهنگ حمید محمدی نسب در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقای امنیت، اظهار کرد: امنیت یکی از مهمترین و اساسی ترین نیازهای هر جامعه است.

وی افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تیراندازی منجر به جرح در یکی از روستاهای اطراف شهرستان لاهیجان، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: در تحقیقات و بررسی های صورت گرفته مشخص شد، یک نفر به علت اختلافات شخصی با اسلحه شکاری به سمت یکی از اهالی روستا تیراندازی و پس از زخمی کردن او از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال فرد مجروح به بیمارستان بیان کرد: با اقدامات فنی متهم 32 ساله این پرونده در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ محمدی نسب در پایان با اعلام اینکه متهم با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت خاطرنشان کرد: مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل تیراندازی در لاهیجان

دستگیری عامل تیراندازی در لاهیجان