مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:002022-11-08فرهنگي

تولیدات هنری در عرصه دفاع مقدس؛ جزو پرمخاطب ترین آثار


مدیرکل حفظ آثار گیلان با بیان اینکه تولیدات هنری در عرصه دفاع مقدس و جبهه مقاومت همچنان جزو پرمخاطب ترین آثار هستند، گفت: پرفروش ترین فیلم های سینمایی ما نیز در حوزه دفاع مقدسی است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل حفظ آثار گیلان با بیان اینکه تولیدات هنری در عرصه دفاع مقدس و جبهه مقاومت همچنان جزو پرمخاطب ترین آثار هستند، گفت: پرفروش ترین فیلم های سینمایی ما نیز در حوزه دفاع مقدسی است.

سرهنگ حسن حبیبی در آیین اختتامیه جشنواره های شعر پایداری و فانوس که در کارگاه هنر سروش رشت برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور اصحاب ادب و هنر در این مراسم، اظهار کرد: همه ملت ها و کشورها طی یک رویداد مهم بزرگ می شوند و عزت پیدا می کنند و لذا ملت عزیز ایران در طول هشت سال دفاع مقدس عزتمند شدند.

وی با اشاره به دستاوردهای متعدد دفاع مقدس در عرصه های ملی و بین المللی، افزود: دوران دفاع مقدس دوران بسیار سختی بود، زیرا یک ائتلاف جهانی علیه انقلاب نوپای ایران طراحی شده بود و دشمن به دنبال فروپاشی بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه رهنمودهای پیامبرگونه امام راحل و نقش بی بدیل مردم و نیروهای مسلح آن روز به ویژه بسیج مردمی موجب پیروزی در برابر دشمنان شد، تصریح کرد: دفاع مقدس ثابت کرد که می توان در سایه وحدت از ابرقدرت ها نهراسید و با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات هنری در عرصه دفاع مقدس؛ جزو پرمخاطب ترین آثار

تولیدات هنری در عرصه دفاع مقدس؛ جزو پرمخاطب ترین آثار