مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-08اقتصادي

نهضت آسفالت در معابر روستایی کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال 500 میلیارد ریال اعتبار روستایی در زمینه قیر برای زیر سازی و آسفالت روستاهای استان در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران روح الله عمادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته بیش از 6 هزار تن قیر برای آسفالت معابر روستایی استان در نظر گرفته شد که 100 درصد جذب شده است.

وی بیان کرد: با این میزان قیر رایگان بیش از یک میلیون متر مربع از معابر 100 روستایی این استان از سال گذشته تاکنون آسفالت و بهسازی شده است امسال 500 میلیارد ریال اعتبار روستایی در زمینه قیر برای زیر سازی و آسفالت روستاهای استان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این استان جز پنج استان برتر از لحاظ جذب قیر در کشور است.

عمادی عنوان کرد: بیش از یکهزارو 700 روستای در استان وجود دارد که از این تعداد 720 روستای بالای 20 خانوار است که طرح هادی آن ها تهیه شده است طرح هادی در روستاهای زیر 20 خانوار استان هم اکنون در دست اجراست.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طرح های هادی در قالب بهبود محیط روستایی، بالابردن سطح استانداردهای زندگی، توسعه خدمات رسانی به روستاییان و افزایش رضایتمندی ساکنان این مناطق اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت آسفالت در معابر روستایی کهگیلویه و بویراحمد

نهضت آسفالت در معابر روستایی کهگیلویه و بویراحمد