مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-08اجتماعي

درخواست مجوز برای راه اندازی 20 مدرسه آموزش از راه دور در خراسان رضوی


رییس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی آموزش وپرورش خراسان رضوی گفت: حدود 20 درخواست جدید برای راه اندازی مدارس آموزش از راه دور در مناطق و شهرستان ها داشته ایم که منتظر صدور مجوز آن هستیم.

- رییس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان خبر داد درخواست مجوز برای راه اندازی 20 مدرسه آموزش از راه دور در خراسان رضوی ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی آموزش وپرورش خراسان رضوی گفت: حدود 20 درخواست جدید برای راه اندازی مدارس آموزش از راه دور در مناطق و شهرستان ها داشته ایم که منتظر صدور مجوز آن هستیم.

چهارشنبه، 11 آبان، بود که رییس اداره مدارس از راه دور وزارت آموزش و پرورش در نشستی در مشهد اعلام کرد در خراسان رضوی و در شهرستان های بجستان، بینالود، سرخس، داورزن و.

دانش آموز بازمانده از تحصیل داریم اما متاسفانه مدرسه آموزش از راه دور نداریم که باید در این زمینه اقدامات لازم صورت بگیرد.

حال در گفت وگو با رییس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان به بررسی وضعیت مدارس آموزش از راه دور پرداخته ایم.

غلامرضا نیک پور در این خصوص به ایسنا گفت: در سطح استان 160 مدرسه آموزش از راه دور فعال است که 70 مدرسه در مشهد و 90 مدرسه در سایر مناطق استان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مجوز برای راه اندازی 20 مدرسه آموزش از راه دور در خراسان رضوی

درخواست مجوز برای راه اندازی 20 مدرسه آموزش از راه دور در خراسان رضوی