مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 12:422022-11-08اقتصادي

مصوبه گازرسانی به 2 روستای دهستان سادات محمودی دنا به کجا رسید؟


در شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد که گازرسانی به دو روستای دهستان سادات محمودی انجام شود اما به نظر می رسد هنوز اقدامی در زمینه انجام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، روستای دشت بز و منج دهستان سادات محمودی شهرستان دنا دو روستایی است که گازرسانی به آن با توجه به سد خرسان ممنوع بود و این دو روستا از نعمت گاز بی بهره هستند.

شهریور امسال این موضوع در نشست شورای برنامه ریزی مطرح و استان هم در همین خصوص گفت: با توجه به درخواست مردمیِ این روستاها و تاکید استاندار در خدمت رسانی به مناطق روستایی، گازرسانی به این دو روستا در جلسه شورای برنامه ریزی استان مطرح و مصوب شد.

  بهادر افزود : مشکلاتی از جمله عبور از رودخانه و وجود سد خرسان در این منطقه مانع گازرسانی می شد که الحمدالله با پیگیری های صورت گرفته از وزارت نیرو، آب منطقه ای استان شرکت ملی گاز و تاکید استاندار مجوزهای لازم اخذ و موانع مرتفع می شود و امیدواریم بزودی شاهد عملیات گازرسانی به این دو روستا باشیم.

موضوع گازرسانی به دو روستای این دهستان را بعد از گذشت دو ماه پیگیری کردیم که مدیرعامل آب منطقه ای و مدیرعامل شرکت گاز استان با تاکید بر اینکه هر دو دستگاه مصمم به اجرای این مصوبه هستند گفتند مصوبه شورای برنامه ریزی در این زمینه تاکنون به آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه گازرسانی به 2 روستای دهستان سادات محمودی دنا به کجا رسید؟

مصوبه گازرسانی به 2 روستای دهستان سادات محمودی دنا به کجا رسید؟