مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 12:422022-11-08سياسي

خداییان: بخش خصوصی باید تقویت و حمایت شود/ا ز نظام بانکداری کشور گلایه دارم


در حوزه اقتصاد مقاومتی باید به بخش خصوصی میدان داده شود و نسبت به توانمند سازی آنها اقدام کرده و مسئوولان موظف هستند که موانع را از پیش سرمایه گذاران بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ذبیح الله خداییان پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل بازرسی استان مازندران، اظهار کرد: مردم همیشه پشتیبان این انقلاب بوده اند و دشمنان از همان روز اول به دنبال ایجاد توطئه برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی ایران بودند.

وی تصریح کرد: ایجاد جنگ داخلی، ایجاد گروه های تجزیه طلب، ترور، تهدید، تخریب و در نهایت ایجاد جنگ تحمیلی چالش های بود که دشمنان برای نظام ایجاد کردند و در نهایت با همراهی مردم همه این چالش ها به نفع کشور به فرصت تبدیل شده است.

رییس سازمان بازرسی کشور، با اعلام اینکه مردم در همراهی با انقلاب جلوتر از مسؤولان درخشیدند،گفت: آیا تنها با زبان، از مردم قدرشناسی کنیم کفایت می کند؟ خیر! مردمی که این چنین در میدان حضور دارند نیاز دارند مسؤولان پای کار دارند، مردم نیاز به قدردانی ما ندارند بلکه با عمل به آنها خدمت کنیم.

وی با اشاره به مشکلاتی که استاندار مازندران در ارتباط با استان و برنامه ریزی برای رشد و کشور را فراهم کنیم؛ رهبر معظم انقلاب در تبیین اقتصاد مقاومتی ارکانی را برشمردند و راهکارهای ارائه داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداییان: بخش خصوصی باید تقویت و حمایت شود/ا ز نظام بانکداری کشور گلایه دارم

خداییان: بخش خصوصی باید تقویت و حمایت شود/ا ز نظام بانکداری کشور گلایه دارم