مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 12:152022-11-08سياسي

البرز در رتبه 26 بهبود فضای کسب و کار کشور قرار دارد


مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان البرز با اشاره به رتبه 126 ایران در رنکینگ جهانی در حوزه بهبود محیط کسب و کار بیان کرد: استان البرز در بحث بهبود محیط کسب و کار رتبه 26 در کشور است و اصلاح این امر نیاز به کار جهادی در سطح استان البرز توسط دستگاه های اجرایی دارد.

- ایسنا/البرز مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان البرز با اشاره به رتبه 126 ایران در رنکینگ جهانی در حوزه بهبود محیط کسب و کار بیان کرد: استان البرز در بحث بهبود محیط کسب و کار رتبه 26 در کشور است و اصلاح این امر نیاز به کار جهادی در سطح استان البرز توسط دستگاه های اجرایی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا جعفری در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت اموراقتصادی و دارایی در استان البرز که در سالن جلسات اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز برگزار شد؛ از لزوم احصاء و تهیه بسته های تشویقی و حمایتی شرکت های دانش بنیان توسط دستگاه های تابعه استانی وزارت اموراقتصادی و دارایی خبر داد.

جعفری گفت: با عنایت به نامگذاری امسال با عنوان تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، وزیر اموراقتصادی و دارایی بر احصاء و تهیه بسته های تشویقی و حمایتی شرکت های دانش بنیان توسط دستگاه های تابعه وزارت اموراقتصادی و دارایی در استان البرز و تشکیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز در رتبه 26 بهبود فضای کسب و کار کشور قرار دارد

البرز در رتبه 26 بهبود فضای کسب و کار کشور قرار دارد