مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-08اقتصادي

4300 طرح هادی روستایی بازنگری شد/جزییات وام 200 میلیونی


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از بازنگری طرح هادی چهار هزار و و 300 روستا در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر نیکزاد پیش ازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به بازنگری طرح های هادی روستایی گفت: تاکنون طرح هادی چهار هزار و 300 روستا بازنگری شده است و سال قبل متوسط اعتبار تخصیصی از محل اعتبارات دهیاری ها، قیر رایگان و غیره برای طرح هادی روستایی در هر روستا 500 میلیون تومان بوده است.

وی گفت: امسال سه هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار برای تأمین قیر از محل محرومیت زدایی درنطر گرفته شد وهشت درصد اعتبارات استانی نیز برای طرح های هادی صرف می شود.

وی یادآور شد: وزارت کشور نیز از محل تجمیع عوارض و ارزش افزوده برای دهیاری درنظر گرفته شد و پیش بینی می شود میزان اعتبارات طرح های هادی برای هر روستا امسال به 600 میلیون تومان افزایش یابد.

نیکزاد تصریح کرد: محرومیت زدایی و توسعه روستا برای رییس جمهور اهمیت بالایی دارد و به رغم آنکه در 22 منطقه با سیل و زلزله روبرو بودیم تمام مصوبات شامل تسهیلات وام و بلاعوض در این مناطق پرداخت شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادآور شد: به رغم آنکه دولت در برخی جاها با محدودیت هایی روبرو است اما در پرداخت وام مسکن روستایی با سود 5 درصد همکاری لازم صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4300 طرح هادی روستایی بازنگری شد/جزییات وام 200 میلیونی

4300 طرح هادی روستایی بازنگری شد/جزییات وام 200 میلیونی