مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-08بين الملل

ترامپ: نانسی پلوسی حیوان است


رییس جمهور سابق آمریکا دوشنبه در یک گردهمایی در آستانه انتخابات کنگره و در میانه نگرانی ها درباره خشونت سیاسی در ایالات متحده، نانسی پلوسی را «حیوان» خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا دوشنبه در یک گردهمایی در آستانه انتخابات کنگره و چند روز بعد از حمله به همسر پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا با چکش، نانسی پلوسی را حیوان خواند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه واشنگتن پست، نوشته های عامل حمله به همسر پلوسی که بر روی فضای مجازی قرار گرفته بود،  به شدت نژادپرستانه و در حمایت از دونالد ترامپ و علیه حزب دموکرات بوده است.

ترامپ که در گردهمایی نزدیک دیتون اوهایو به نمایندگی از نامزدهای جمهوری خواه کنگره سخنرانی می کرد، قبل از اشاره به پلوسی و دو بار استیضاح از سوی مجلس نمایندگان آمریکا، گفت: راستش را بخواهید، فکر می کنم او هم حیوان است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازنشریه آمریکایی پولتیکو، پل پلوسی همسر رییس مجلس نمایندگان آمریکا 28 اکتبر در سان فرانسیسکو از سوی مردی که متهم است قصد ربودن ناسی پلوسی و آسیب رساندن به سایر دموکرات ها را داشت، مورد حمله قرار گرفت.

این حمله، نگرانی ها بخصوص در بین دموکرات ها در بار خشونت سیاسی و لفاظی جمهوری خواهان را افزایش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: نانسی پلوسی حیوان است

ترامپ: نانسی پلوسی حیوان است