مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-08سياسي

آغاز فعالیت دانشگاه فنی و حرفه ای در حوزه انرژی های تجدیدپذیر


فعالیت های مشترک بین دانشگاه فنی وحرفه ای و شرکت ساتکاب با امضای تفاهم نامه همکاری کلید خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، مدیرعامل شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) و هیأت همراه با ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای کشور دیدار و گفت وگو کردند.

خسرویان رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور ضمن اشاره به توانمندی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای در عرصه ورود به حوزه تولید و کسب و کار و توجه به اهمیت مهارت آموزی به عنوان عامل مؤثر در توسعه پایدار و شکوفایی جامعه، بر لزوم تسهیل اشتغال زایی دانشجویان تأکید کرد.

اکبری، مدیر عامل شرکت ساتکاب نیز در این جلسه در خصوص تنش آبی و بحران برق، وضعیت سامانه های بارشی فصلی در کشور، چالش های پیش رو و راه کارهای برون رفت از این نوع بحران ها مطالبی را بیان کرد.

در پایان این نشست، تفاهم نامه هم اندیشی و همکاری پیرامون تجاری سازی محصولات دانش بنیان، توانمندسازی مهارتی مهندسان شاغل در صنعت آب و برق، اجرای طرح های پژوهشی، کاربردی و مسئله محور در حوزه انرژی های تجدیدپذیر و صنعت آب و برق، تبدیل ایده به محصول و همچنین آماده سازی نیروی کار متخصص از دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای به امضای طرفین رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت دانشگاه فنی و حرفه ای در حوزه انرژی های تجدیدپذیر

آغاز فعالیت دانشگاه فنی و حرفه ای در حوزه انرژی های تجدیدپذیر