مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 11:502022-11-08اقتصادي

قیمت «گردشگری خوراک» در همدان چند؟


غذا به عنوان یکی از مهمترین نیازهای اولیه انسانی نماد فرهنگ محسوب می شود و می توان از آن به عنوان یکی از عناصر فرهنگی شناخت جوامع نام برد.

در سال های اخیر با رشد صنایع خدمات در بستر غذا روبه رو شده ایم که بخش بالایی از درآمدهای اقتصادی را به خود اختصاص داده است.

- امروزه بخش قابل توجهی از درآمدهای اقتصادی کشورها از صنعت غذا، ناشی از توسعه گرشگری در این حوزه بوده است.

برگزاری انواع جشنواره ها و آیین های سنتی غذایی در نقاط مختلف جهان از جمله اقدامات فرهنگی مؤثر در توسعه گردشگری این مناطق به شمار می رود که نقش مهمی در صنعت گردشگری دارد.

ایران به علت بهره مندی از فرهنگ و تمدن تاریخی کهن، به ویژه در امر غذا از ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری برخوردار است که محوریت فرهنگ مناطق ایران را به خود اختصاص داده است.

تنوع قومیت ها و فرهنگ های متنوع در کشور، باعث تنوع غذا نیز شده و بستر فرهنگی قابل توجهی را برای توسعه گردشگری فرهنگی ایران در اختیار دارد.

علاوه بر این گردشگری خوراک می تواند ظرفیت بالایی در توسعه پایدار اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی یک منطقه داشته باشد که استان همدان نیز از این قاعده مستثنی نیست بنابراین بر آن شدیم تا نشست تخصصی بررسی ظرفیت های گردشگری خوراک در همدان را با حضور مسئولان و کارشناسان ذیربط برگزار کنیم و با چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت «گردشگری خوراک» در همدان چند؟

قیمت «گردشگری خوراک» در همدان چند؟