مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-08بين الملل

پلوسی: حمله به شوهرم روی تصمیمم برای بازنشستگی تاثیر می گذارد


رییس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه جدیدی تاکید کرد، حمله چند روز قبل به شوهرش در تصمیمش برای بازنشسته شدن از کنگره آمریکا در صورتی که دموکراتها کنترل مجلس نمایندگان را از دست بدهند، - رییس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه جدیدی تاکید کرد، حمله چند روز قبل به شوهرش در تصمیمش برای بازنشسته شدن از کنگره آمریکا در صورتی که دموکراتها کنترل مجلس نمایندگان را از دست بدهند، تاثیر می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نانسی پلوسی، رییس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با اندرسون کوپر، مجری شبکه سی.

ان.

ان که اولین مصاحبه تلویزیونی او از زمان وقوع حمله به پل پلوسی، شوهرش در خانه این زوج در سانفرانسیسکو بود، تاکید کرد: باید بگویم اتفاقات رخ داده در یک یا دو هفته گذشته بر تصمیم من (برای بازنشسته شدن از کنگره آمریکا) تاثیر خواهند گذاشت.

پلوسی در مواجهه با تاکید مجری سی.

ان.

ان بر اینکه آیا این تصمیم او از حمله به شوهرش نیز تاثیر خواهد پذیرفت، گفت: بله .

این اظهارات پلوسی کمتر از دو هفته پس از مجروح شدن شوهر 82 ساله او در جریان حمله به خانه این زوج در سانفرانسیسکو مطرح می شوند.

مقامات آمریکا ادعا کردند، دیوید دیپاپ 42 ساله، اوایل روز 28 اکتبر از طریق یک در شیشه ای وارد خانه خانواده پلوسی شد و تهدید کرد می خواهد رییس مجلس نمایندگان آمریکا را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلوسی: حمله به شوهرم روی تصمیمم برای بازنشستگی تاثیر می گذارد

پلوسی: حمله به شوهرم روی تصمیمم برای بازنشستگی تاثیر می گذارد