مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-08سياسي

مسیر عبور کاروان های راهیان نور باید ارتباط با کیفیتی داشته باشند


وزیر ارتباطات با اشاره بر ضرورت پوشش ارتباطی با کیفیت مسیر عبور کاروان های راهیان نور، بر برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت ارتباطی استان های گردشگرپذیر شمال کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور در ادامه دیدارهای هفتگی خود با نمایندگان مجلس، امروز (دوشنبه) با محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش، الهام آزاد نماینده مردم نایین، خور و بیابانک، حسین رییسی نماینده مردم میناب، رودان، جاسک و سیریک، علی اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار و رمضان علی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا به صورت مجزا دیدار و گفت وگو کرد.

زارع پور در این دیدارها با اشاره به رویکرد وزارت ارتباطات در حمایت از کسب وکارها و رونمایی از طرح حمایت از کسب وکارهای اقتصاد دیجیتال کشور، تأکید کرد: در ایام اخیر با توجه به محدودیت ایجاد شده، تمام تلاش وزارت ارتباطات فراهم کردن بستر لازم برای برقراری با کیفیت سرویس های داخلی بود، به گونه ای که خوشبختانه هیچ سرویس داخلی در این مدت قطع یا مختل نشد.

همچنین در این جلسات وزیر ارتباطات با بررسی جزییات وضعیت ارتباطی روستاهای حوزه انتخابیه نمایندگان، به صورت تصادفی با تعدادی از روستاییان این مناطق تماس گرفت تا نظر مردم روستاهای مورد نظر در مورد کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر عبور کاروان های راهیان نور باید ارتباط با کیفیتی داشته باشند

مسیر عبور کاروان های راهیان نور باید ارتباط با کیفیتی داشته باشند