مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-08فناوري

جزییات برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در گلستان


رییس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان از برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در بخش های پویانمایی و انیمیشن، بازی های تلفن همراه و نرم افزارهای موبایلی در استان خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان از برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در بخش های پویانمایی و انیمیشن، بازی های تلفن همراه و نرم افزارهای موبایلی در استان خبر داد.

رضا روشنی صبح امروز سه شنبه 17 آبان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج به منظور شناسایی استعدادها و ارتقای فنی و خلاقانه حوزه تولیدات دیجیتال بسیجیان استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این رویداد در بخش های پویانمایی و انیمیشن، بازی های تلفن همراه و نرم افزارهای موبایلی برگزار می شود، افزود: شرکت کنندگان در این بخش ها در قالب تیم های سه تا پنج نفره به مدت 72 ساعت با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رییس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان با بیان اینکه مرحله استانی این رویداد به صورت همزمان با سراسر کشور از تاریخ 25 الی 27 آبان ماه در مرکز استان گلستان برگزار می شود، تصریح کرد: تیم های برتر از هر بخش به مرحله ملی راه پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در گلستان

جزییات برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در گلستان