مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 11:152022-11-08سياسي

این سکوت نه از رضایت است نه در طلب عافیت!


آیا سکوت بسیاری از دانشگاهیان در قبال رویدادهای دو ماه اخیر را باید تنها به عافیت طلبی نسبت داد یا این واکنش نشانه چالش ها و دغدغه ها و دلخوری های دیگری است که حل نشده باقی مانده است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگذاشته آورده است: طی مدت دوماهی که از آغاز ناآرامی های خیابانی در کشور پس از درگذشت مهسا امینی می گذرد، کمتر شاهد اظهار نظر عمومی و گسترده اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و به خصوص چهره های مشهور و باتجربه دانشگاهی در مورد رویدادهای تلخ اخیر بوده ایم و بسیاری از آنها ترجیح داده اند فعلاً در این زمینه سکوت کنند و از هرگونه مصاحبه یا حضور در رسانه های گروهی پرهیز کنند.

آیا این سکوت را باید تنها به عافیت طلبی نسبت داد یا این واکنش نشانه چالش ها و دغدغه ها و دلخوری های دیگری است که حل نشده باقی مانده است.

عدم اظهار نظر علنی و عمومی در جهت کمک به کاهش تنش و آرام کردن فضای دانشگاه ها در شرایطی صورت می گیرد که رسانه های لندنی و به خصوص شبکه هایی همچون ایران اینترنشنال و بی بی سی فارسی، من و تو و غیره هر لحظه با خبرسازی و تلفیق رویدادهای راست و دروغ به دنبال ملتهب نگهداشتن دانشگاه ها هستند و یکی از کار ویژه های تعریف شده آنان بی اعتبار کردن اعضای هیأت علمی و اساتید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این سکوت نه از رضایت است نه در طلب عافیت!

این سکوت نه از رضایت است نه در طلب عافیت!