مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-08سياسي

تولیدات باغی و زراعی ساوه در سبد خانواده های محروم


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ساوه از توزیع محصولات باغی و زراعی این شهرستان توسط باغداران و کشاورزان به ویژه محصول انار در بین نیازمندان و خانواده محروم و کمتر برخوردار خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ساوه از توزیع محصولات باغی و زراعی این شهرستان توسط باغداران و کشاورزان به ویژه محصول انار در بین نیازمندان و خانواده محروم و کمتر برخوردار خبر داد.

حسین ذبیحی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه برنامه محوری کمیته امداد امام خمینی(ره) استفاده از ظرفیت های مختلف برای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان است، اظهار کرد: یکی از ظرفیت های گرانسنگ در خدمت رسانی به محرومان زکات است که دارای برکات سرشاری در جامعه و عامل زدودن فقر از چهره نیازمندان است.

وی بیان کرد: همزمان با برداشت محصول انار از باغات شهرستان ساوه به همت باغداران خیر ساوجی تاکنون 28 هزار کیلوگرم انار در قالب طرح شجره طیبه و زکات مستحبی با حفظ تکریم خانواده بین محرومان و نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: همچنین در سال جاری مقدار سه هزار کیلو انجیر، 14 هزار کیلو فلفل و محصولات گلخانه ای، 10 هزار کیلو سبزیجات گلخانه ای، 13 هزار کیلو طالبی و خربزه، هزار و 500 کیلو انگور و برخی محصولات زراعی و باغی دیگر با مشارکت کشاورزان و باغداران نیکوکار ساو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات باغی و زراعی ساوه در سبد خانواده های محروم

تولیدات باغی و زراعی ساوه در سبد خانواده های محروم