مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 10:452022-11-08اقتصادي

اجرای طرح نظارت بر نواحی صنعتی فارس/قراردادهای راکد فسخ می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از طرح ویژه نظارت و پایش ساخت وساز نواحی صنعتی خبر داد و گفت: در این طرح ساخت وسازها بررسی و در صورتی که متقاضیان بر اساس برنامه زمان بندی اقدام نکرده باشند، - ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از طرح ویژه نظارت و پایش ساخت وساز نواحی صنعتی خبر داد و گفت: در این طرح ساخت وسازها بررسی و در صورتی که متقاضیان بر اساس برنامه زمان بندی اقدام نکرده باشند، اراضی آنها بر اساس قانون واگذار می شود.

سید مصطفی هاشمی سه شنبه 17 آبان در دیدار فرماندار شهرستان بیضا از برنامه ریزی برای واگذاری شهرک صنعتی بیضا در نیمه دوم سال آینده خبر داد و گفت: عملیات آماده سازی زیرساخت های فاز اول داخل شهرک صنعتی در حال انجام و برای تامین زیرساخت های آب و برق وحتی گاز نیز جلسات متعدد برگزار و توافقاتی در سطوح استانی و ملی داشته ایم.

او افزود: آن بخش از زیرساخت هایی که درون شهرک صنعتی نظیر شبکه فاضلاب، زیرسازی و خیابان ها در حال انجام است، با تخصیص اعتبار مناسب طبق برنامه زمان بندی در حال انجام است.

هاشمی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت ها با هدف فراهم کردن بستر لازم برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی دارویی بیضا در حال انجام است، گفت: با توجه به نزدیکی این شهرک صنعتی به مرکز استان، یکی از گزینه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نظارت بر نواحی صنعتی فارس/قراردادهای راکد فسخ می شود

اجرای طرح نظارت بر نواحی صنعتی فارس/قراردادهای راکد فسخ می شود