مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 10:402022-11-08پزشكي

باید امید را به دانشگاه برگردانیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت: وجه مشترک اساتید، والدین و دانشجویان تامین امنیت است که با حضور شما می توان به این مهم رسید و ما باید امید را به دانشگاه برگردانیم و آن را تقویت کنیم.

- دکتر فریدون عبدالملکی در نشست هم اندیشی با اساتید دانشکده بهداشت، ضمن قدردانی از مسئولین و اساتید دانشکده بهداشت، اظهار کرد: ما به سرمایه های دانشگاه که شما اساتید و دانشجویان هستید افتخار می کنیم، آینده دانشگاه در دستان شماست و همه ما در قبال آینده فرزندان خود مسئول هستیم.

وی افزود: وجه مشترک اساتید، والدین و دانشجویان تامین امنیت است که با حضور شما می توان به این مهم رسید و ما باید امید را به دانشگاه برگردانیم و آن را تقویت کنیم.

در ادامه رییس دانشکده بهداشت افزود: برگزاری این جلسات در رفع مشکلات دانشگاه بسیار نافع است، زیرا دانشجویان آینده بهداشت و درمان کشور ما را رقم می زنند و باید تلاش کرد ضمن حفظ کرامت دانشجو، آموزش را به روال قبل برگرداند.

دکتر رضایی در خصوص راه های برون رفت از این مسئله گفت: دانشجو حق اعتراض دارد اما باید با عقلانیت همراه باشد و نباید تحت تاثیر رسانه ها قرار گیرد.

وی افزود: باید با نماینده واقعی دانشجویان صحبت کنیم و به خواسته های منطقی آنها پاسخ دهیم و اجازه ندهیم خانواده دانشگاه علوم پزشکی دوقطبی شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید امید را به دانشگاه برگردانیم

باید امید را به دانشگاه برگردانیم