مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-08اقتصادي

شهرک صنعتی دیر با سرمایه گذاری 500 میلیارد تومان اجرا می شود


استاندار بوشهر با اشاره به سرمایه گذاری 500 میلیارد تومانی در شهرک صنعتی دیر از تهیه ماشین آلات برای تجهیز این شهرک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی زاده صبح امروز در نشست با مسئولان بخش آبدان شهرستان دیر با اشاره به سرمایه گذاری 500 میلیارد تومانی در شهرک صنعتی دیر از تهیه ماشین آلات برای تجهیز این شهرک خبر داد و اظهار داشت: زیرساخت های مورد نیاز از جمله آب و برق و جاده این طرح نیز در دست اجراست.

استاندار بوشهر با اشاره به اصلاح مسیر حادثه خیز جاشک افزود: اعتبار لازم برای تکمیل طرح تخصیص یافته و در حال اجرا هستیم که باید در کوتاه ترین زمان تکمیل شود.

وی بر لزوم اصلاح شبکه آب روستایی در بخش آبدان تاکید کرد و گفت: با انجام این طرح، بخش زیادی از مشکلات آب آشامیدنی منطقه برطرف می شود.

این مقام مسئول به ظرفیت آبخیزداری استان اشاره کرد و اظهار داشت: منابع جدیدی برای توسعه حوزه آبخیزداری تعریف کرده ایم و برآورد می کنم که اشتغال بسیار خوبی ایجاد کند.

محمدی زاده اعلام کرد: در منطقه آبدان نیز باید با مهار آب های سطحی و آب های ناشی از بارندگی، سفره های زیرزمینی را تقویت و کشاورزی را توسعه دهیم.

بخش آبدان در حوزه دامپروری و پرواربندی نیز ظرفیت خوبی دارد که با ایجاد مجتمع کشتارگاهی، اشتغال خوبی در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنعتی دیر با سرمایه گذاری 500 میلیارد تومان اجرا می شود

شهرک صنعتی دیر با سرمایه گذاری 500 میلیارد تومان اجرا می شود