مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-08سياسي

نباید به بهانه کسری بودجه حمایت از تولید را نادیده گرفت


نباید به بهانه کسری بودجه حمایت از تولید را نادیده گرفت، برخی اعتراضات به موضوع بیکاری جوانان برمی گردد که این مشکل با حمایت از تولید و اشتغال برطرف می شود.

- نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: نباید به بهانه کسری بودجه حمایت از تولید را نادیده گرفت، برخی اعتراضات به موضوع بیکاری جوانان برمی گردد که این مشکل با حمایت از تولید و اشتغال برطرف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه 17 آبان ماه) در صحن علنی مجلس درباره بند (الف) تبصره 18 قانون بودجه 1400 و 1401 کل کشور گفت: یکی از ابزارهایی که می تواند به رونق اقتصادی و افزایش تولید کمک کند، پرداخت تسهیلات حمایتی به صنایع تولیدی است که مجلس این موضوع را در قالب تبصره 18 بودجه مورد توجه قرار داد.

وی بیان کرد: در تبصره 18 قانون بودجه سال 1401، 128 هزار میلیارد تومان تسهیلات حمایتی کم بهره از منابع درآمدی پیش بینی شد اما تخصیص آن از ابتدای سال تاکنون صفر بوده است.

یعنی می توان گفت عملکرد دولت و سازمان های مرتبط در باره حمایت از تولید صفر بوده است.

بدری با تاکید بر اینکه بیکاری مشکل تمام استان های کشور است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری ، بارها بر ضرورت حل مشکل بیکاری تاکید کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید به بهانه کسری بودجه حمایت از تولید را نادیده گرفت

نباید به بهانه کسری بودجه حمایت از تولید را نادیده گرفت