مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-08سياسي

تاخیر در تخصیص بودجه در چند ماه باقیمانده جبران شود


بودجه 1401 بعد از هفت ماه تخصیص داده نشده، اما زمان تمام نشده و چند ماه باقی مانده است، دستگاه های مسئول در این مدت تأخیر را جبران و به وظایف خود عمل کنند.

- نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: بودجه 1401 بعد از هفت ماه تخصیص داده نشده، اما زمان تمام نشده و چند ماه باقی مانده است، دستگاه های مسئول در این مدت تأخیر را جبران و به وظایف خود عمل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه 17 آبان ماه) در جلسه علنی درباره اجرای بند (الف) تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 و 1401 گفت: موضوع امروز یک بحث نظارتی است و مجلس به قوانینی که مرتبط با سرمایه گذاری است توجه ویژه دارد چراکه به معیشت و اشتغال مردم بازمی گردد و بر آن نظارت دارد.

وی تاکید کرد: متأسفانه ما گرفتار یک موضوعی شده ایم و آن این است که مجلس قوانین را تصویب می کند اما در زمان تخصیص منابع بر روی زمین می ماند.

این روند فایده ای ندارد.

ما زحمت می کشیم و کار قانونی را به نتیجه می رسانیم اما وقتی به مرحله اجرا می رسد در دست ما، مردم و سرمایه گذاران هیچ چیزی نیست.

ذاکر با طرح این سوال که چرا باید تسهیلات مربوط به اشتغال بر زمین بماند؟ عنوان کرد: زمانی که به سرمایه گذار می گوییم که چرا نیرو جذب نمی کند، می گوید سرمایه در گردش ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در تخصیص بودجه در چند ماه باقیمانده جبران شود

تاخیر در تخصیص بودجه در چند ماه باقیمانده جبران شود