مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-08اقتصادي

تغییر منبع تأمین آب شرب همدان باعث تغییر کیفیت شده است


21 مهرماه، بعد از دو ماه بی آبی گسترده در همدان، خبر آمد خبری در راه است و قطعی ها به صورت کاملاً محسوسی کاهش یافت اما امان از شکایت برای طعم و بوی بد آب! - ایسنا/همدان 21 مهرماه، بعد از دو ماه بی آبی گسترده در همدان، خبر آمد خبری در راه است و قطعی ها به صورت کاملاً محسوسی کاهش یافت اما امان از شکایت برای طعم و بوی بد آب! از 21 مردادماه، قطعی آب در همدان شروع شد و شهروندان همدانی ساعات زیادی از روز را آب نداشتند.

مواقعی هم که آب وصل می شد شکایات زیادی نسبت به کیفیت آب به گوش می رسید.

از شکایت برای بو و طعم بد گرفته تا گل آلودگی آب به نحوی که شهروندان در برخی مواقع شاهد خروج شیرکاکائو از شیرهای آب بودند البته که به کیفیت و غلظت شیرکاکائوهای خوزستان نمی رسید! همین مسئله باعث شد با وجود اعلام دانشگاه علوم پزشکی همدان مبنی بر سلامت آب، شهروندان برای مصرف آب شرب خود به چشمه های آب و آب های معدنی روی بیاورند و خرید بطری های آب معدنی هر چند با قیمت هر باکس شش تایی به صورت میانگین 22 هزار تومان، در دو ماه هزینه زیادی را بر دوش خانواده ها بگذارد.

صحبت مسئولان استانی و شهرستانی مبنی بر انتقال آب سالم و باکیفیت به همدان، باعث شده بود تا شهروندان فکر کنند پس از حل مشکل قطعی ها آب باکیفیتی را دریافت خواهند کرد چراکه دسترسی به آب آشامیدنی سالم حق ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر منبع تأمین آب شرب همدان باعث تغییر کیفیت شده است

تغییر منبع تأمین آب شرب همدان باعث تغییر کیفیت شده است