مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-08حوادث

15 مخاطره آذربایجان شرقی را تهدید می کند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: از 56 مخاطره شناسایی شده در سطح کشور، 15 مخاطره عمده این استان را تهدید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدباقر هنربر با بیان اینکه اولین مخاطره استان زلزله است، افزود: سیل، خشکسالی، حوادث جاده ای، رانش زمین، آتش سوزی مراتع، جنگل ها، واحدهای تولیدی و صنعتی و ساختمان ها، گرد و غبار، بیابان زایی و سرمازدگی درختان از دیگر مخاطرات اولویت دار شناسایی و تفکیک شده استان هستند.

وی با اشاره به اینکه این مخاطرات از طریق فرمانداری ها و اعضای ستاد مدیریت بحران استان شناسایی، تفکیک و بررسی شده است، اظهار داشت: تبریز همانند استان و کشور یک شهر مخاطره آمیز از نظر زلزله و سیل است و در طول سالیان گذشته زلزله ها و سیل های زیادی در آن رخ داده و خسارت های زیادی نیز ایجاد کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه هم اکنون بر اساس اسناد ملی کاهش خطر حوادث و سوانح و اسناد ملی آمادگی و پاسخ، اسناد استانی آنها در حال تدوین است، گفت: در این راستا تدوین سند کاهش خطر حوادث و سوانح با همکاری اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و تعدادی از مدیران عضو ستاد 90 درصد و سند آمادگی و پاسخ 20 درصد پیشرفت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 مخاطره آذربایجان شرقی را تهدید می کند

15 مخاطره آذربایجان شرقی را تهدید می کند