مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-08سياسي

عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امر ایثارگران شهرستان های استان تهران شد


سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی «عباسعلی رضایی» را به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران منصوب کرد.

- سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی عباسعلی رضایی را به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا عباسپور در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امر ایثارگران شهرستان های استان تهران بیان کرد: نخستین وظیفه مهم در نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و هر چه بتوانیم شهدا را بیشتر به جامعه معرفی کنیم می توانیم نقش اثرگذارتری در آگاه سازی جامه داشته باشیم.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: امسال نخستین سال اجرای برنامه های عملیاتی در بنیاد شهید است و به صورت الکترونیکی فعالیت ها قابل رصد است و بنیاد شهید و امور ایثارگران از جهت ارائه خدمات و رسیدگی به نیازها موفق عمل کرده است.

در بخش دیگر این مراسم عباسعلی رضایی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با بیان اینکه اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت رسانی به ایثارگران نیازمند روحیه جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امر ایثارگران شهرستان های استان تهران شد

عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امر ایثارگران شهرستان های استان تهران شد