مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 09:002022-11-08اقتصادي

تعلل 15 ساله در احداث شهرک سنگ آذرشهر


فرماندار شهرستان اذرشهر با تاکید بر ضرورت رفع موانع احداث شهرک سنگ آذرشهر گفت: بلاتکلیفی 15 ساله در احداث شهرک سنگ آذرشهر قابل توجیه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شمسعلی محمودیان صبح امروز سه شنبه در جلسه بررسی موانع احداث شهرک سنگ آذرشهر گفت: بلاتکلیفی 15 ساله در احداث شهرک سنگ آذرشهر قابل توجیه نیست و این موضوع موجب پراکندگی واحدهای فراوری سنگ، خام فروشی و خارج شدن ارزش افزوده از کشور می شود.

محمودیان با بیان اینکه شهرستان آذرشهر 70 معدن فعال دارد افزود: جانمایی احداث شهرک سنگ در فاز توسعه شهرک سلیمی قابل توجیه نیست و مطالبه جدی فعالان سنگ، احداث شهرک تخصصی سنگ در جوار معادن است و زیر ساخت های لازم برای احداث شهرک سنگ در محدوده معادن فراهم است.

بازار مصنوعات سنگی در جوار معادن ایجاد شود رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت های منحصر به فرد معدنی و اقتصادی شهرستان آذرشهر گفت: متأسفانه بخاطر بی توجهی ها از ظرفیت معادن سنگ آذرشهر در جهت تولید ثروت، بهره وری و اشتغال آنچنان که مورد انتظار است، استفاده نمی شود.

صابر پرنیان با بیان اینکه معادن سنگ آذرشهر مورد بی توجهی واقع شده است، بر ضرورت ایجاد شهرک تخصصی سنگ و بازار مصنوعات سنگی در جوار معادن سنگ آذرشهر تاکید کرد و افزود: با توجه به کیفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل 15 ساله در احداث شهرک سنگ آذرشهر

تعلل 15 ساله در احداث شهرک سنگ آذرشهر