مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 08:402022-11-08سياسي

خواهرزاده ساختگی برای حسن روحانی؛ اتهام جاسوسی و زندان انفرادی


طاهره قیومی که پیش از حضور در دولت اول روحانی به عنوان سردبیر و تهیه کننده در برنامه های سیاسی و خبری صداوسیما فعالیت می کرد، پس از چندی از اتهامات تبرئه و آزاد شد.

- خواهرزاده ساختگی برای حسن روحانی؛ اتهام جاسوسی و زندان انفرادی طاهره قیومی که پیش از حضور در دولت اول روحانی به عنوان سردبیر و تهیه کننده در برنامه های سیاسی و خبری صداوسیما فعالیت می کرد، پس از چندی از اتهامات تبرئه و آزاد شد.

ضرغامی روز یکشنبه 15 آبان 1401 با حضور در دانشگاه صنعتی شریف به پرسش های جمعی از دانشجویان این دانشگاه پاسخ داد و در بخشی از سخنرانی خود گفت: چند نفر در دستگاه ریاست جمهوری با سایت آقای زم ارتباط دارند و خانم مومن و متدینی را 14 روز در سلول انفرادی نگه می دارند، بعد می گویند ببخشید اشتباه شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ضرغامی در این باره گفت: خانمی که در فتنه 88 خدمات زیادی در صدا و سیما کرده بود، در صفحه خودم (در توییتر) نوشتم که به این خانم ظلم شده و باید دلجویی کنید.

وزیر سابق اطلاعات عذرخواهی کرد.

درباره این خانم حتی مقام معظم رهبری از ایشان دلجویی کردند، بعضی ها هم نمی خواهند بگویند اشتباه کرده اند، چون فکر می کنند اقتدار دستگاه های اطلاعاتی کشور زیر سؤال می رود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواهرزاده ساختگی برای حسن روحانی؛ اتهام جاسوسی و زندان انفرادی

خواهرزاده ساختگی برای حسن روحانی؛ اتهام جاسوسی و زندان انفرادی