مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 08:402022-11-08اقتصادي

360میلیارد ریال اعتباربه بخش گندمان چهارمحال وبختیاری اختصاص یافت


360 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی بخش گندمان این شهرستان اختصاص پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتاح کرمی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بروجن به میزبانی بخش گندمان بیان کرد: این مبلغ از محل مصوبات سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری، بودجه های ملی و ردیف تملک دارایی های سرمایه ای به بخش گندمان شهرستان بروجن اختصاص داده شد.

وی افزود: این اعتبار برای اجرای طرح هایی مانند روکش آسفالت، احداث سوله شن و نمک در راهدارخانه گوشنگلی، روشنایی سه راهی بلداجی - گندمان و حذف نقاط حادثه خیز در بخش گندمان هزینه می شود.

کرمی تصریح کرد: تمامی مسئولان شهرستان بروجن و بخشداری های زیرمجموعه این شهرستان موظفند برای جذب 100 درصدی اعتبارات مربوط به ردیف های ملی، استانی و اجرایی شدن مصوبات مختص این شهرستان در سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری تلاش کنند.

وی یادآور شد: مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان بروجن با روحیه جهادی، خدمت گزاری به مردم در بخش های مختلف این شهرستان را در دستور کار خود قرار دهند.

کرمی تأکید کرد: پیگیری احداث شهرک صنعتی کنارک، سامان دهی گلزار شهدای امام قیس، احداث جاده سلامت در مسیر شهر گندمان تا تالاب بین المللی گندمان، بازنگری و تکمیل طرح های هادی روستایی، پیگیری و رفع مشکلات مربوط به آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

360میلیارد ریال اعتباربه بخش گندمان چهارمحال وبختیاری اختصاص یافت

360میلیارد ریال اعتباربه بخش گندمان چهارمحال وبختیاری اختصاص یافت