مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 08:252022-11-08سياسي

برگزاری رویدادی برای «حفاظت از منابع آب» در قزوین


عضو هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در خصوص برگزاری رویداد استارت آپ ویکند «سهم من در حفاظت از منابع آب»، گفت: استارت آپ ها در حوزه آب می توانند نقشی کلیدی در استان و کشور ایفا کنند؛ - ایسنا/قزوین عضو هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در خصوص برگزاری رویداد استارت آپ ویکند سهم من در حفاظت از منابع آب ، گفت: استارت آپ ها در حوزه آب می توانند نقشی کلیدی در استان و کشور ایفا کنند؛ اگر ما از ایده های مطرح شده در استارت آپ حتی یک کلید برای حل یکی از مشکلات آب پیدا کنیم معتقدم که این رویداد استارت آپی به هدف خود رسیده است.

محمد محجوب در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سهم من در حفاظت از منابع آب موضوع و چالشی است که در حال حاضر در استان قزوین مطرح است به همین دلیل رویداد استارت آپ ویکند سهم من در حفاظت از منابع آب در استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آب عاملی مهم در پیشبرد بسیاری از اهداف استان ازجمله حوزه کشاورزی است، بیان کرد: در حوزه کشاورزی تمام توان و ظرفیت های استان به واسطه آب قابل رویت است و همچنین آب سهم و نقش سازنده ای در پیشرفت صنعت استان دارد.

مدیر دفتر حفاظت کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای استان قزوین تصریح کرد: مهم ترین عاملی که توسعه استان را تحت تاثیر قرار داده و توسعه ای ناپدار رقم زده است، قطعاً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویدادی برای «حفاظت از منابع آب» در قزوین

برگزاری رویدادی برای «حفاظت از منابع آب» در قزوین