مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 08:252022-11-08ورزشي

7 بازیکن پولی در سروقامتان حضور داشتند


تیم والیبال سروقامتان همدان فصل گذشته با انگیزه های بسیار بالا در رقابت های لیگ دسته اول والیبال کشور حاضر شد اما در نهایت با کسب نتایج بسیار ضعیف در قامت یک مدعی ظاهر نشد و از صعود جا ماند و مربی اسبق سروقامتان همدان ضمن افشاگری از حواشی و اتفاقات درون .

- ایسنا/همدان تیم والیبال سروقامتان همدان فصل گذشته با انگیزه های بسیار بالا در رقابت های لیگ دسته اول والیبال کشور حاضر شد اما در نهایت با کسب نتایج بسیار ضعیف در قامت یک مدعی ظاهر نشد و از صعود جا ماند و مربی اسبق سروقامتان همدان ضمن افشاگری از حواشی و اتفاقات درون تیمی در رابطه با دلایل افول والیبال در استان همدان صحبت کرد و با انتقاد از عملکرد رییس هیأت والیبال و مدیران باشگاه سروقامتان از حضور پررنگ بازیکنان پولی در این تیم خبر داد.

رافع محمدظاهری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه روی والیبال همدان تعصب دارم و تاکنون تلاش های بسیاری در راستای حل مشکلات انجام داده اما مسئولان والیبال نسبت به این موضوعات بی توجه بودند، مطرح کرد: مدیرعامل های باشگاه سروقامتان همدان بازیکنان پولی وارد تیم کردند.

وی اظهار کرد: فصل گذشته تیم سروقامتان در کنار ترکیب اصلی خود با هفت بازیکن پولی جوان و نوجوان دیگر نیز وارد مسابقات شد، این بازیکنان با دادن پول به مدیرعامل وارد باشگاه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 بازیکن پولی در سروقامتان حضور داشتند

7 بازیکن پولی در سروقامتان حضور داشتند