مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 07:502022-11-08سياسي

انتقاد ایران از رویکرد دوگانه سازمان ملل در قبال سوریه


سفیر ایران در سازمان ملل از برگزاری جلسات پی در پی در خصوص سلاح های شیمیایی سوریه با توجه به همکاری کامل این کشور در این ارتباط انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک تاکید کرد، برگزاری نشست های مربوط به سلاح های شیمیایی سوریه در شورای امنیت با فواصل کوتاه و بدون تحول در این پرونده، شائبه سیاسی بودن و تکرار اتهامات علیه سوریه را تقویت می کند.

سفیر و نماینده دائم کشورمان که در نشست شورای امنیت سازمان ملل تحت عنوان وضعیت در خاورمیانه با موضوع سلاح های شیمیایی در سوریه سخنرانی می کرد، اقدام سوریه در ارائه گزارش ماهانه به مدیرکل سازمان منع سلاح های شیمیایی در باره جزییات مربوط به نابودسازی این سلاح ها و تأسیسات تولید آن را شایسته تقدیر دانست.

دیپلمات ارشد ایران در سازمان ملل تصریح کرد، جمهوری اسلامی ایران قویاً استفاده از سلاح های شیمیایی توسط هرکس، هرکجا و تحت هر شرایطی را محکوم کرده و آن را نقض آشکار حقوق بین الملل قلمداد می کند.

وی افزود، ما بر این اعتقاد هستیم که هر تحقیقی در مورد استفاده از سلاح های شیمیایی باید بی طرفانه، حرفه ای، معتبر و هدفمند بوده و بطور کامل منطبق با تأکیدات و رویه های کنوانسوین منع سلاح های شیمیایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد ایران از رویکرد دوگانه سازمان ملل در قبال سوریه

انتقاد ایران از رویکرد دوگانه سازمان ملل در قبال سوریه