مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 03:302022-11-08ورزشي

طالبی چطور و چگونه سرمربی تیم ملی ایران شد؟


ایویچ بعد از شکست سنگین تیم فوتبال ایران برابر رم از سمت خود برکنار شد و جلال طالبی سرمربی این تیم شد تا اتهاماتی علیه او مطرح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال طالبی تنها مربی ایرانی است که توانسته با تیم ملی ایران در جام جهانی به پیروزی برسد.

او به همراه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 98 فرانسه مهم ترین پیروزی تاریخ فوتبال ایران را در دیدار با آمریکا رقم زد.

شاگردان طالبی بعد از شکست مقابل یوگسلاوی در بازی نخست، در مقابل آمریکا که بعدها به بازی قرن مشهور شد، به برتری 2 بر یک رسید.

اما این همه ماجرا نیست! طالبی قبل از رقم زدن اولین پیروزی ایران در جام جهانی در یک جا به جایی پر سر و صدا جانشین تومیسلاو ایویچ شد؛ مردی که به عنوان یکی از مربیان شناخته شده فوتبال جهان به تیم ملی آمد و ماه ها بر سر این تیم بود اما بعد از باخت 7 بر یک ایران مقابل رم، شبانه در پایتخت ایتالیا برکنار شد و جلال طالبی در فاصله یک ماه تا جام جهانی سکان هدایت ایران را برعهده گرفت.

ماجرای آمدن جلال طالبی به تیم ملی با اظهارات ایویچ مبنی بر اینکه بازیکنان مقابل رم کم کاری کردند تا ایویچ برکنار و طالبی سرمربی شود، پیچیده تر هم می شود.

برای بازخوانی کامل این ماجرا، ابتدا با جلال طالبی آشنا شویم که به اعتقاد پیشکسوتان از بهترین مهاجمان دهه چهل و پنجاه بود و بعدها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبی چطور و چگونه سرمربی تیم ملی ایران شد؟

طالبی چطور و چگونه سرمربی تیم ملی ایران شد؟