مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 00:002022-11-07سياسي

روایت سبک زندگی شهیدِ نخبه شاهچراغ/ شهید نخبه شاهچراغ را بیشتر بشناسید


«در روز حادثه تروریستی شاهچراغ « شهید سید فرید الدین معصومی» رفته بود زیارت تا قبل از پروازش به تهران، نماز اول وقت بخواند.

اهمیت به نماز اول وقت شهادت را برایش دست یافتنی کرد.

- گروه زندگی- راضیه ابراهیمی :این روزها حرف های زیادی درمورد سبک زندگی شنیده می شود، از بسیاری از رسانه های نارسا گرفته تا برخی از محافل و مجلس علمی، شاید هم طبیعی باشد که هیچ کدامشان در این زمینه نه درد مشترک دارند و نه حرف مشترک.

روانشناسان، جامعه شناسان، بازاریابان، اقتصاددان ها، سیاستمداران و… هرکدام این اصطلاح را از دریچه ی نگاه خودشان و نیازهایی که احساس می کنند، تعریف و برایش مفهوم پردازی می کنند.

اما به راستی در این دنیای پر از حرص و طمع و آز و ناز و نیاز، کدامین سبک است که زندگی را به معنای واقعی کلمه می سازد، زندگی جاودانه می سازد و در یک کلام شهید می سازد، آن هم در هر روزگاری، چه روزگار جنگ باشد و چه جنگ روزگار.

  مثلا همین دانشمند بزرگوار، سید فریدالدین معصومی شاخصه های مهم زندگی برایش چه بود که عاقبتش شد شهید سیدفریدالدین معصومی از شهدای حادثه ی ترور شاهچراغ؟ آنچه در نوشتار پیش رو می خوانید حاصل گفت وگویمان با پنج نفر از دوستان صمیمی شهید معصومی است، هر کدام برایمان از نگاه خودشان قطعه ای کوتاه گفتند از قصه ای بلند…   شهید سید فریدالد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت سبک زندگی شهیدِ نخبه شاهچراغ/ شهید نخبه شاهچراغ را بیشتر بشناسید

روایت سبک زندگی شهیدِ نخبه شاهچراغ/ شهید نخبه شاهچراغ را بیشتر بشناسید