مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 23:102022-11-07اجتماعي

جریمه 50 هزار تومانی برای خودروهای فاقد معاینه فنی


یکی از دلایل بالا بودن آمار تصادفات، بی توجهی به نقص فنی مستمر خودرو است که حتی در استفاده از بیمه نیز مشکلات زیادی را برای صاحبان خودرو ایجاد می کند.

- رییس پلیس راهور شهرستان قم گفت: جریمه ای که همکاران برای عدم معاینه فنی اعمال می کنند، 50 هزار تومان است، اما فعلاً سامانه فقط اخطار داده و اعمال قانون نمی کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سرهنگ حمید عرب لاریمی امروز دوشنبه 16 آبان ماه در حاشیه آغاز به کار طرح اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی، راه اندازی سامانه سیمفا را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: سلامت خودرو ازنظر فنی در آلودگی هوا و سلامت شهروندان تأثیر زیادی داشته اما متأسفانه به آن توجه کافی نمی شود و تا امروز به صورت رندوم و تصادفی توسط نیروهای پلیس در سطح شهر نسبت به کسانی که فاقد معاینه فنی به روز بودند، اعمال قانون می شود.

  وی یکی از عوامل مؤثر در تصادفات را نیز نقص فنی دانست و افزود: یکی از دلایل بالا بودن آمار تصادفات، بی توجهی به نقص فنی مستمر خودرو است که حتی در استفاده از بیمه نیز مشکلات زیادی را برای صاحبان خودرو ایجاد می کند.

  رییس پلیس راهور شهرستان قم تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم، سامانه سیمفا راه اندازی و از مرکز شهر کار شروع شده و به زودی تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 50 هزار تومانی برای خودروهای فاقد معاینه فنی

جریمه 50 هزار تومانی برای خودروهای فاقد معاینه فنی