مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 21:052022-11-07سياسي

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف کتابخانه های عمومی است


مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: یکی از اهداف کتابخانه های عمومی در برگزاری برنامه ها و فعالیت ‎های متنوع فرهنگی در طول سال، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر سبزیان در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی اظهار کرد: یکی از اهداف کتابخانه های عمومی در برگزاری برنامه ها و فعالیتهای متنوع فرهنگی در طول سال، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی افزود: در واقع تلاش ما بر این است تا با برگزاری برنامه هایی چون نشست های کتابخوانی، معرفی و خوانش کتاب، آیین رونمایی از کتاب و .

علاوه بر معرفی و ترویج سبک زندگی مومنانه، نسبت به معرفی الگوهای عینی و واقعی در حوزه ایثار و مقاومت به جامعه و بویژه نسل جوان نیز گامی موثر و مفید برداریم.

در این جلسه رییس سازمان تاریخ و ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: انتشار 27 هزار عنوان کتاب دفاع مقدس حاصل حرکت جهادی نویسندگان در حوزه دفاع مقدس است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار عباس بایرامی با بیان اینکه خراسان در حوزه تالیف کتاب و عرصه ادبیات دفاع مقدس سرآمد است، ابراز کرد: براساس سند راهبردی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف کتابخانه های عمومی است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف کتابخانه های عمومی است