مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 19:102022-11-07سياسي

ضرورت عدم غفلت نسبت به ایرادات و کاستی ها


شهردار تهران با اشاره به تلاش همه جانبه دشمن برای وارونه جلوه دادن حقایق، «عمل به اسلام»، «تبعیت از رهبری» و «نوکری مردم» را سه عامل توفیق و مساعدت الهی دانست.

- شهردار تهران با اشاره به تلاش همه جانبه دشمن برای وارونه جلوه دادن حقایق، عمل به اسلام ، تبعیت از رهبری و نوکری مردم را سه عامل توفیق و مساعدت الهی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زاکانی با حضور در مسجدالرضا (ع) ضمن اقامه نماز مغرب و عشا در جمع نمازگزاران، شعارها و اثر انقلاب اسلامی را جهانی ارزیابی کرد و آن را مقدمه ساز ظهور امام زمان (عج) دانست و گفت: در ماه های ابتدایی جنگ خداوند متعال توفیق داد تا پای ما نیز به دفاع مقدس باز شود و تا پایان دفاع مقدس مصادیقی از مجاهدت و ایثار را دیدیم که شاید بیان، باور و انتقال آن خیلی سخت باشد.

شهردار تهران اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس با جنگی طرف بودیم که طبق اسناد 43 کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم علیه ایران اسلامی در حال جنگ بودند و تحقیقاً اغلب کشورهای بزرگ در مقابل ایران اسلامی ایستاده بودند؛ اما نتیجه نهایی دفاع مقدس پیروزی ملت شریف ایران اسلامی بود که با لطف و عنایت پروردگار متعال رقم خورد.

وی، مسیر ایران اسلامی از ابتدای دفاع مقدس تا به امروز را پرفراز و نشیب توصیف کرد و در عین حال عمل به اسلام ، تبعیت از رهبری و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت عدم غفلت نسبت به ایرادات و کاستی ها

ضرورت عدم غفلت نسبت به ایرادات و کاستی ها