مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 18:552022-11-07سياسي

آیین نامه پذیرش دانشجوی استاد محور به زودی ابلاغ می شود


آیین نامه پذیرش دانشجوی استاد محور به زودی ابلاغ می شود و اساتید دانشجویان استعداد درخشان را مستقیم پذیرش می کنند و 20 درصد از پذیرش، - و اساتید دانشجویان استعداد درخشان را مستقیم پذیرش می کنند و 20 درصد از پذیرش، استاد محور خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی زلفی گل امروز در آیین افتتاح باشگاه طلایه داران علم که در پردیس شمالی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه بهترین محل برای مرجعیت سازی علم در کشور است و کارکرد دانشگاه فقط علم و فناوری و نوآوری نیست و در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی هم موثر است.

وزیر علوم راه اندازی باشگاه طلایه داران علم را یک مرزشکنی علمی در مرجعیت علمی عنوان کرد و گفت: امروزه در دنیا باور دادند که تولید علم، مرجعیت ایجاد می کند و در نهایت مصرف علم، رفاه ایجاد خواهد کرد.

زلفی گل خاطرنشان کرد: ما برای هیات علمی و ایجاد شور و نشاط بین آنها 3 کار کلیدی انجام دادیم؛ نخست اینکه پایه های تشویقی را به 60 پایه رساندیم.

همچنین تا الان آن هایی که مجلات علمی را مدیریت میکردند، تشویق نمی شدند اما برای این عزیزان که مجلات را بین المللی سازی کنند، تا 5 پایه در نظر گرفته شده است.

وی همچنین با اشاره به افزایش 15 درصدی حقوق هیات علمی از مهرماه گفت: خوشبختانه مجلس شورای اسلامی سقف حقوق را برای اعضای هیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه پذیرش دانشجوی استاد محور به زودی ابلاغ می شود

آیین نامه پذیرش دانشجوی استاد محور به زودی ابلاغ می شود