مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 18:502022-11-07بين الملل

حزب الله: پیروزی راستگرایان افراطی، به نابودی اسراییل سرعت می بخشد


عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان تأکید کرد که پیروزی جریان راستگرای افراطی در رژیم صهیونیستی، نوید نابودی سریع این رژیم را می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حسن البغدادی عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله اعلام کرد، زمان خاصی ندارد و به قوت خود باقی است.

البغدادی با اشاره به اینکه حزب الله در تثبیت معادلات خود در آمادگی کامل قرار دارد، خاطر نشان کرد، قدرت خود را بیشتر می کنیم تا از مرم لبنان و منابع آن حمایت کنیم.

وی در پایان تأکید کرد که مردم لبنان باید از بحرانهای خود خارج شوند و هر چه سریعتر به سمت انتخاب رییس جمهور حرکت کنند تا دولتی تشکیل شود که بتواند اوضاع نابسامان لبنان را بهبود بخشد.

ابراهیم امین السید رییس شورای سیاسی جنبش حزب الله روز گذشته (یکشنبه) تأکید کرد که این جنبش در برابر رژیم موقت صهیونیستی بدون استفاده از سلاح به پیروزی رسید.

السید همچنین گفت که حزب الله سلاحهای مهمی دارد که مانع از حمله دشمن صهیونیستی به لبنان می شود و این رژیم را مجبور می کند تا حق ما را به رسمیت بشناسد(جزییات بیشتر ).

ین در حالی است که رژیم صهیونیستی و لبنان هفتم آبان ماه جاری در پایگاه نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان (یونیفل) در الناقوره، توافقنامه ترسیم مرزهای دریایی را امضا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: پیروزی راستگرایان افراطی، به نابودی اسراییل سرعت می بخشد

حزب الله: پیروزی راستگرایان افراطی، به نابودی اسراییل سرعت می بخشد