مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 18:402022-11-07سياسي

اسدی فرد: شاهد رشد ارائه خدمات آزمایشگاهی و توسعه محصولات دانش بنیان هستیم


رییس مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان و مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از رشد و رونق حضور محصولات ایران ساخت با بین المللی شدن استانداردها گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نهمین نشست مدیران مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و ظرفیتی برای استفاده از فناوری های اطلاعات و ارتباطات استفاده شد و بیش از 7 دوره تخصصی بین المللی برگزار کردیم که نشست مجازی در حوره کرونا از بیش از 20 کشور مخاطب و مهمان داشت.

وی با اشاره به تامین دغدغه ها و نیازهای آموزشی گفت: کسانی که در دوره های آموزشی شرکت می کنند و یا نیاز آموزشی دارند، از سوی شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی برای حمایت از آنان برنامه ریزی می شود.

اعتبار بخشی بین المللی به استانداردهای آزمایشگاهی ملی رییس مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری عنوان کرد ، با اشاره به نقش اعتبار بین المللی یافتن استانداردهای ملی گفت: تایید اعتبار استانداردهای ملی از جمله 17025 یکی از موضوعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدی فرد: شاهد رشد ارائه خدمات آزمایشگاهی و توسعه محصولات دانش بنیان هستیم

اسدی فرد: شاهد رشد ارائه خدمات آزمایشگاهی و توسعه محصولات دانش بنیان هستیم