مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 17:152022-11-07اقتصادي

مرکز ماده 16 همدان نیازمند افزایش ظرفیت/ گروه های جهادی کمک کنند


فرماندار همدان خواستار هم افزایی بین دستگاهی و بهره گیری از توان گروه های جهادی به منظور افزایش ظرفیت مرکز ماده 16 همدان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز فرماندار همدان با همراهی فرماندار کبودراهنگ، مدیرکل مبارزه با مواد مخدر استان، مدیران بهزیستی، شهرداری، مخابرات، منابع آب و برخی از دستگاه های اجرایی ذیربط ضمن بازدید از مرکز ترک اعتیاد ماده 16 در نشستی آخرین وضعیت خدمات این مرکز و طرح افزایش ظرفیت آن را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.

فرماندار همدان با بیان اینکه با توجه به قرار گرفتن در مسیر ترانزیت مواد مخدر شاهد رسوب بخشی از این مواد و معضلات ناشی از آن در جامعه هستیم تصریح کرد: مراکز ترک و درمان اعتیاد ماده 16 با هدف جمع آوری، ساماندهی و درمان معتادان متجاهر راه اندازی شده و باید ظرفیت این مرکز متناسب با نیاز مرکز استان افزایش یابد.

محمدعلی محمدی با قدردانی از ورود گروه های جهادی در عرصه خدمت رسانی در مرکز ماده 16 همدان افزود: گروه های جهادی منشا خیر و اثر در عرصه های مختلف هستند، در قرارگاهی که به واسطه مشکل آب شرب شهر همدان تشکیل شد نیز نیروهای مردمی و جهادی اقدامات قابل توجهی داشتند.

وی اضافه کرد: در سال جاری 5 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری و 3 میلیارد تومان از اعتبارات ستاد مبارزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز ماده 16 همدان نیازمند افزایش ظرفیت/ گروه های جهادی کمک کنند

مرکز ماده 16 همدان نیازمند افزایش ظرفیت/ گروه های جهادی کمک کنند